Følgere

fredag 18. februar 2011

Samling av tidligere kort

Da har jeg endelig fått i stand en blogg bare for kortene mine! Jeg lagde noen kort før jul som jeg tar litt fort sånn i begynnelsen. Jeg prøvde meg på å lage sekker, så her er to miniatyr sekker, som man kan putte noe godt i!





Her er sekk nummer 2 :)






Uff, ja .. her er et kort som var en "testing", flaut å legge det ut. Men kunne jo ikke la det være det eneste som ikke fikk vise seg fram :)


Et te-lys kort fikk jeg også prøvd meg på!



Et staffeli kort ble det også. Dette er kort jeg virkelig liker å lage! Hvis dere ikke ser forskjellen på bildene, er det stjernen over teksten som man kan flytte på.



Innsiden holdt jeg veldig enkel!




Men nå har det vært leggetid for flere timer siden, så resten jeg har å legge ut kommer i morgen!

Klem :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar